۱۱ راه برای سوزاندن ۸۰۰ کالری در یک ساعت - بهترین ورزش کالری سوز | مجله هفتگی

ناشر : دانلود موزیک ویدیو

۱۱ راه برای سوزاندن ۸۰۰ کالری در یک ساعت - بهترین ورزش کالری سوز | مجله هفتگی


هر کسی قادراست در نیم ساعت یا همین محدوده چند صد کالری بسوزاند، اما برای سوزاندن ۸۰۰ کالری خالص در یک ساعت به کار و تلاش سختی نیاز است. برای اینکه بتوانید در ۶۰ دقیقه یا حتی کمتر به این هدفتان برسید، در این مطلب با چند راه آشنا خواهید شد.

۱. استپ ایروبیک

هر کسی که بیش از ۱۰۰ کیلو وزن داشته باشد، قادراست با تمرینات Jane Fondaدر هر ساعت، محدوده ۸۰۰ کالری بسوزاند. این تمرینات، پاهای شما، یعنی بزرگترین گروه عضلانی بدنتان را هدف قرار می‌دهد، و به قلبتان هم فشار می‌آورد تا هموقت یک تمرین کاردیو و عضله ساز داشته باشید.

۲. بوکس

خیلی ها بایست به درون رینگ یک مسابقه‌ی واقعی قرار بگیرند تا بتوانند ۸۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانند، اما آنانیی که بیش از ۱۰۰ کیلو وزن دارند، می‌توانند تنها با تمرین مشت زنی با یک حریف تمرینی فرضی، در یک ساعت این میزان کالری را بسوزانند.

۳. قایقرانی

قایقرانی یک ورزش بی نظیر است، مخصوصا زمانی مجدد به آن بازگردید. هر شخصی که زیادتر از ۷۵ کیلوگرم وزن داشته باشد، با یک ساعت پارو زدن در ماشین پاروزنی و یا یک قایق واقعی، قادراست بیش از ۸۰۰ کالری بسوزاند.

۴. حمل وزنه‌های سنگین

آیا به دنبال راهی آسان و غیر منطقی برای سوزاندن ۸۰۰ کالری در یک ساعت می‌گردید؟ چند کیسه سیمان کوچک آماده نمایید و با خودتان اینور و آنور ببرید! اشویژهی که بالای ۱۰۰ کیلو وزن داشته باشند، می‌توانند از این راه بیش از ۸۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانند.

۵. وزنه برداری

تمرینات قدرتی می‌توانند خسته کننده باشند، اما اجازه ندهید که این موردیت، شما را دلسرد و متوقف کند. ضربان قلبتان را در یک ساعت کامل بالای ۱۲۵ تپش در دقیقه نگاه دارید، آنگاه خواهید توانست تا در ۶۰ دقیقه تا ۱۰۰۰ کالری بسوزانید!

۶. کوهنوردی

ما از کوهپیمایی ملایم صحبت نمی‌کنیم. بلکه منظورمان کوهپیمایی سخت و به روش نظامی است. یک شخص متداولی قادراست با بالا رفتن از کوه و حمل ۲۰ کیلو پوشاک و لوازم، ۸۰۰ کالری در یک ساعت بسوزاند.

۷. اسکی صحرا نوردی

اگر با شدتی متداولی اسکی نمایید، کمتر از ۸۰۰ کالری خواهید سوزاند، اما اسکی صحرا نوردی و شتابی به شما یاری خواهد کرد تا ۱۰۰۰ کالری استفاده نمایید! اگر یک ساعت، در سربالایی اسکی صحرا نوردی انجام دهید، حتی بیش از ۱۵۰۰ کالری خواهید سوزاند!

۸. دوسیکل سواری

دوسیکل‌تان را راه بیندازید و پدال بزنید. دوسیکل سواری، با توجه به وزن و شتاب شما قادراست چیزی محدوده ۱۵۰۰ کالری در یک ساعت انرژی بسوزاند. اگر می‌خواهید اینقدر کالری بسوزانید، بایست به خودتان فشار بیاورید تا شتابتان به بالای۳۰ کیلومتر بر ساعت برسد. هر شخصی که بیش از ۹۰ کیلوگرم وزن داشته باشد، با دوسیکل سواری با شتابی بین ۲۰ تا ۲۵ کیلومتر بر ساعت قادراست بیش از ۸۰۰ کالری بسوزاند.

۹. فوتبال

یک مسابقه‌ی فوتبال، به شما یاری خواهد کرد تا در یک ساعت، ۸۰۰ کالری بسوزانید. هر چند کسانی که زیر ۹۰ کیلوگرم وزنشان باشد، بایست زیادتر به خودشان فشار بیاورند. تنها کاری که بایست بنمایید این است که از دویدن دست بر ندارید!

۱۰. خرد کردن چوب

حمل کنده‌های سنگین چوب، یاری خواهد کرد تا ۸۰۰ کالری در یک ساعت بسوزانید، و اگر با تبری اقدام به خرد کردن آن‌ها کردید، این میزان تا ۱۵۰۰ کالری زیاد شدن نمایان خواهد کرد!

۱۱. فریزبی

اگر از دویدن باز نایستید، می‌توانید با بازی فریزبی در یک ساعت تا محدوده ۸۰۰ کالری انرژی بسوزانید. البته در صورتی که محدوده ۱۰۰ کیلوگرم وزن داشته باشید.


نظر های خودتون را برای دانلود موزیک ویدیو قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد