7 بهترین خوراکی برای لاغری - برای کاهش وزن چه بخوریم؟ | مجله هفتگی

ناشر : دانلود موزیک ویدیو

7 بهترین خوراکی برای لاغری - برای کاهش وزن چه بخوریم؟ | مجله هفتگی


حتما شما هم شنیده‌اید که میل کردن میوه و سبزیجات برای کم شدن وزن خیلی اثربخش و سودمند است. این موضوع کاملا درست است اما در بعضی از زمان ها استفاده میوه و سبزیجات قادراست حس گرسنگی را زیادتر کند.

استفاده مرتب میوه و سبزیجات تازه قادراست برای تندرستی انسان خیلی سودمند باشد اما وقتی که بین میان نوبت و نوبت‌ی خوراکی زیادتر از یک ساعت فاصله باشد، میل کردن هویج و یا موز نقادراست یاری بیشتری به شما بکند. شما می‌توانید از مواد خوراکی زیر مصرف نمایید و به مناسبی وزن خود را کم شدن دهید:


  • از پسته مصرف نمایید:

  • آجیل‌ها یکی از موارد باارزشی هستند که می‌توانند در کم شدن وزن شما اثربخش باشند. البته علت خیلی مناسبی برای این موضوع وجود دارد. این مواد لبریز از پروتئین و چربی‌های سودمند هستند.

    مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که استفاده آجیل به مردم یاری می‌کند برای مدت وقت زیاد‌تری حس سیری داشته باشند. مناسب چرا به جای استفاده بادام بایست از پسته مصرف کرد؟ پسته کالری کمتری دارد و شما می‌توانید تعداد زیادتری از آن را میل کنید. اما به یاد داشته باشید که پوست پسته را در نیاورید تا مدت ماندگاری زیادتری داشته باشد.


  • آووهدیه با سالسا استفاده نمایید:

  • از لحاظ فنی، آووهدیه یک میوه است. اما برای اهداف غذا‌ای منشا مناسبی از چربی‌‌های سودمند نیز خواهد بود. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که استفاده آووهدیه سبب می‌شود به مدت ۵ ساعت حس سیری داشته باشید.

    اگرچه آووهدیه لبریز از چربی است اما کالری بیشتری برای جسم تولید نمی‌کند. نصف آووهدیه تنها به اندازه‌ی یک مشت پر از آجیل‌های متفاوت، تولید کالری خواهد کرد. سالسا در این میان قادراست مزه مورد احتیاج شما را تامین کند.


  • پنیر کم چرب به همراه دارچین قادراست اثربخش باشد:

  • پنیر قادراست برای تندرستی انسان سودمند باشد. یک عهده از پنیر کم چرب تقریبا ۲۸ گرم پروتئین برای جسم شما فراهم می‌کند. پاشیدن اندکی دارچین بر روی آن قادراست سبب کم شدن وزن شما گردد.


  • زیتون میل کنید:

  • تصور نمایید شام شما در عرض ۱۵ دقیقه مهیا می‌شود اما شما به شدت گرسنه هستید و بایست چیزی میل کنید. در اینگونه موارد زیتون قادراست انتخاب مناسبتری باشد. زیتون با بافتی پربار قادراست مزه بی‌نظیری به خوراکی های شما بقسمتد. استفاده ۵ عدد زیتون تنها ۲۰ کالری دارد.


  • از نخود برشته مصرف نمایید:

  • این ماده هنظیر چیپس خوشمزه و ترد است. نخود برشته لبریز از پروتئین‌ها و فیبرهای کم شدن‌دهنده‌ی اشتها می باشد. برای اینکه بتوانید این مواد را آماده نمایید، کافیست یک ظرف خوب بردارید و سپس نخودهای شسته شده را با یک قاقش خوراکی خوری روغن زیتون، اندکی نمک و یک قاشق چایخوری زیره و یا فلفل قرمز تفت دهید. سپس آن‌ها را در فر ۴۰۰ درجه و به مدت ۱۰ دقیقه بپزید.


  • سبوس جوی دو سر میل کنید:

  • هیچ چیز هنظیر جوی دو سر نقادراست فیبر مورد احتیاج جسم را تامین کند. یک سوم عهده از جوی دو سر قادراست مدت بیشتری شما را سیر نگه دارد. برای اینکه زیادتر از این برتری مصرف نمایید، جو را با شیر کم چرب بپزید. اینکار سبب اضافه شدن پروتئین به آن می‌شود. تحقیقات انجام شده نشان می دهد که فیبر با مایعات قادراست حس سیری زیادتری در شخص ایجاد کند.


  • شکلات تلخ استفاده نمایید:

  • وقتی که دلتان یک ماده‌ی شیرین می‌خواهد، تکه‌ی کوچکی از شکلات تلخ قادراست انتخاب خوبی باشد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد که خوراکی هایی که دارای بو و مزه تندی هستند می‌توانند حس سیری زیادتری در شخص ایجاد نمایند.


    نظر های خودتون را برای دانلود موزیک ویدیو قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد