دسر برای لاغری | چگونه دسرهای خوشمزه را به برنامه کاهش وزن خود اضافه کنیم؟ | مجله هفتگی

ناشر : دانلود موزیک ویدیو

دسر برای لاغری | چگونه دسرهای خوشمزه را به برنامه کاهش وزن خود اضافه کنیم؟ | مجله هفتگی


اگر شما نیز جزو آن دسته از مردمی هستید که قصد کم شدن وزن را دارند و نمی‌توانند میل کردن مواد شیرین را کنار بگذارند بایست در این مقاله همراه ما باشید. در حالیکه کم شدن استفاده مواد شیرین قادراست برای کم شدن وزن اثربخش باشد اما دست کشیدن از دسر کار آسانی نیست.

زیادتر مردم تلاش می‌کنند به همراه کم شدن وزن استفاده دسر را کمتر کنند و وقتی که به هدف خود دست می‌یابند استفاده مجدد دسر را از سر می‌گیرند. اینکار سبب زیاد شدن وزن می‌شود.

خوشبختانه، برای کم شدن وزن احتیاجی نیست دسر را به طور کلی از برنامه خوراکی خود حذف نمایید. در این مقاله همراه ما باشید تا با هم چند مورد از ترفندهای ساده برای اینکار را با هم مرور کنیم.


  • از دسرهایی مصرف نمایید که کالری اندکی دارند:

  • اگر نمی‌توانید به طور کامل از استفاده دسر دست بکشید، می‌توانید از دسرهایی مصرف نمایید که کالری اندکی دارند. به عنوان مثال میل کردن ماست منجمد؛ پودینگ عاری از شکر یا بستنی یخی کم شکر قادراست برای شما سودمند باشد.

    همینطور می‌توانید از ژله‌های کم کالری و کلوچه جوی دوسر مصرف نمایید. هر کدام از دسرهایی که استفاده می نمایید بایست ۱۰۰ کالری یا کمتر داشته باشد. میل کردن موادی همانند بستنی متداولی، پای، کیک‌های متفاوت و شکلات‌ها در این میان پیشنهاد نمی‌شود.

    همینطور بخوانید: مناسبترین اسموتی ها برای کم شدن وزن

  • مواد تشکیل دهنده دسر را با مواد سالم جانشین نمایید:

  • وقتی که می خواهید دسر مورد علاقه خود را در منزل آماده نمایید، مناسبتر است موادی را جانشین نمایید که کالری اندکی دارند. این مواد جملهند از:

    مواد تشکیل دهندهمواد کم کالری برای جانشین کردن
    شربتسس سیب، پوره میوه‌های متفاوت، شربت بدون شکر
    شکربه جای شکر می‌توانید از مواردی همانند دارچین، وانیل یا جوز هندی مصرف نمایید و میزان شکر را به حداقل برسانید.
    خامه ترشخامه ترش بدون چربی یا ماست ساده بدون چربی
    شیر پرچربشیر بدون چربی
    شیر تغلیظ شدهشیر تغلیظ شده بدون چربی
    کمپوت میوهکمپوت میوه در آب یا میوه تازه
    یک عدد تخم مرغ کاملدو عدد سفیده تخم مرغ
    پنیر خامه ایپنیر خامه ای بدون چربی یا پنیر کلبه بدون چربی
    مارگارین، کره و خامهمصرف حداقل از این مواد و جانشین کردن آن با سس سیب یا پوره آلو

  • کالری‌های ورودی به جسم را بشمارید:

  • وقتی که می خواهید وزن خود را کم نمایید بایست کالری کمتری استفاده نمایید. مناسبترین شیوه برای انجام اینکار مصرف مواد سالم است اما وقتی که به تعداد کالری‌های ورودی به جسم دقت می‌نمایید می‌توانید این فرایند را ساده تر نمایید.

    موسسه ملی قلب، ریه و خون بیان کرده است که زیادتر خانم ها بایست کالری‌های استفادهی خود را به ۱۲۰۰ تا ۱۵۰۰ کالری در روز کم شدن دهند تا بتوانند وزن خود را بکاهند.

    آقایان نیز برای رسیدن به اهداف خود در زمینه کم شدن وزن بایست استفاده کالری‌های هر روزه را به ۱۵۰۰ تا ۱۸۰۰ کالری برسانند.انجمن قلب آمریکا توصیه می‌کنند خانم ها زیادتر از ۱۰۰ کالری را از مواد شیرین گرفتن نکنند و آقایان نیز زیادتر از ۱۵۰ کالری از مواد شیرین وارد جسم نکنند.


  • به مواد شیرین پروتئین اضافه نمایید:

  • اضافه کردن پروتئین به نوبت خوراکی قادراست در استفاده کالری های کمتر به شما یاری کند. پروتئین قادراست زیادتر از دیگر مواد غذایی شما را سیر نگه دارد. به عنوان مثالتلاش نمایید موادی همانند آجیل‌ها یا دانه‌ها را به ماست منجمد و آجیل‌ها، کره بادام زمینی یا پروتئین Whey را به کلوچه آماده شده از جوی دوسر یا دیگر مواد اضافه نمایید.

    با اینکه استفاده شیرینی‌ها در طول فرایند کم شدن وزن پیشنهاد نمی‌شود اما شما می‌توانید با ترفندهایی که در این مقاله بیان کردیم از این مواد در رژیم خوراکی خود مصرف نمایید.


    نظر های خودتون را برای دانلود موزیک ویدیو قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد